Merhaba anneler ! 2 aydır diyeteyım doktorum sut Alerjisi demişti hiç birşey duzenmedi , bugun teste girdik alerji çıkmadi ama kakasında reduktan madde pozitif çıktı , bu demek laktoz intoleransi dedi doktorum . Şikayetimiz ishal, gurultu kaka yapmasi , gaz , huzursuzluk. Benim sütümü alır almaz bagrsaktan sesler gelıyor kovranıyor aglıyor 🥺 doktor aptamilin hipoalerjik mama vermişti kilosu durdugu için dun verdim bebegim rahat rahat kovranmadan gazını çıkardı evet gaz yaptı ama hiç zorlanmadı . Sutumde baya azaldı diyeten sonra acaba mamaya geçsem komple 🥺 çoçugumu fazla zorlamayın diye duşunceler gelıyır bazen yardim edin lutfen napsam bu ara çoçugum 2 ay 25 gunluk