Kızlar 18 gün önce sezeryan doğum yaptım. Sezeryab yerim ağrı değilde acıyordu bir yeri. Baktım üzerinde beyaz sivilce çıkmış. Az önce dedim patladı o da. Sonr azıcık kanadı. Dikişlerim mi açılıyor sivilce den mi kanadı anlamadım. Açılmışmıdır acaba?