Artık haber izlemeye gücüm kalmadı her yerde zam haberi, geçim sıkıntısı yaşayan insanlar,isyan eden esnaf, bir arabadan alına vergi iki katının fazlası Pazar’dan insanlar elleri boş dönüyor konserve kapakları bile satıcının elinde kalmış sebebi sebzeler çok pahalı kimse alıp konserve yapamıyor ve birileri hala çıkıp ekonomimiz büyüyor gelişiyoruz diyor fıttırmamak elde değil ülkemi çok seviyorum ama bu kadar kötü bir ekonomiye sahip olmak çoçuğumun gelecegini görememek beni çok korkutuyor 🥺