Alperinannesiii Kızlar merhaba bugun sünnet olduk bebegim 6 ay 11 günlük kilosu oldugu için o bölgede ki yağdan dolayı pipi de gömüklük oluştu resmen düğme kadar kaldı düzelir dedi doktor ama başına gelen var mı düzeliyor mu bir de pipiyi ittirip kremlemeyi direk sünnetten sonra yaptınız mı
Pamuguum Alperinannesiii evet düzeliyor. Bende çok üzüldüm kafama taktım ama zayıfladı zayifladikca pipi çıktı hala arada üşüyünce falan kaçıyor içine çıkarıyoruz görünce ☺ zaten gomuk pipide fazla kesilmiyor . Geriye doğru çekin siz. Bize krem vermişti onu sürdük çektik geriye . Zaten çok sürmüyor olması gereken yere kayniyor cekemiyorsunuz
asliuyar Alperinannesiii bende sünnetten önce böyle bi durum yoktu. Sünnet olduk yine yoktu iyileşince düğme gibi olmaya başladı sanırım büyüdükçe düzelecek pipisi. Her altını değiştirdiğimde derisini bi geri itiyorum o kadar.
DoganurcaN Benimki de kilolu bu yüzden sünnet önermedi doktor 1 yaşından önce, gömük pipi yapışıkşık yapabilir sürekli ittirmek çocuğa eziyet olur yaşını bekleyin kilosu erisin dedi yaptırmadık, 7 aylık 10 kgdu en son
Alperinannesiii DoganurcaN biz de 6 ay 11 günlük 10 kiloyız canım da bizimki önerdi sünneti yapan doktor da önerdi yaptırdık
Alperinannesiii asliuyar bizim sünnet etmeden zaten söyledi gömüktü iyice gitti o an düğme kadar kaldı
asliuyar Alperinannesiii ama bizim doktorumuz söylemişti ilerde şu yanlar yağlanacak pipi çevresi yağlanacak pipi kaybolacak diye. Demek ki normal bi durum. Paniğe gerek yok🙄☺️