Naciyedinc 1tuba Doktorunuz bilgi vermedimi? Ben iki gün hastanede kaldım ardından eve gider gitmez sık sık duş almamı söylemişti
1tuba Naciyedinc ben sormayı unuttum doğumdan 1 gün sonra su geçirmez pansuman vardı sorun olmaz yapabilirsin dedi sonra çıkardı bende unuttum sormayı şimdi pansuman yok acaba duş alsam bişey olur mu diye korkuyorum 12 gün oldı
Naciyedinc 1tuba Birşey olmaz zannetmiyorum. Böyle durumlarda eğer sakıncalı birşey olsa duş alma diye uyarırdı.
Bulut1 Kızlar bir öneri sezeryan sonrası bantı çıkardıktan sonra ki duşlarınzıı yaptıktan sonra saç kurutma makinası ile kuruttun
Bulut1 1tuba doğrudur canım onu bilmiyorum ama genel de hep ayakta aldığım için Bi de dediğimi uyguladığm dn mıdır bilmem çok çabuk iyileştim
mmek_2014 Alabilirsiniz tabiki. Ben 2.gün duş aldım. Doktorum eve gider gitmez duş al demişti zaten. Hiçbir sıkıntı yaşamadım
Zlm 1tuba alabilirsiniz ben 3. Günden itibaren duşa girmiştim sonrasında sezeryan yerinizi temiz bı havluyla dokundurarak kurulayın sibra uzaktan saç kurutma ile kurutun ben iyie yapıyodum
Lulemom 1tuba ben hastanede duş aldım evi bile beklemedim. Bant taktılar. 5. Gün bandı çıkardı doktor. İstediğn gibi takıl dedi
gulozgencli25 1tuba alabilirsin canım hiç bişe olmuyo sonrada kendin pansuman yap üzerine sargı bez koy mikrop kapmasın