Kbraltintas Merhaba 4 ay 10 günlük bebeğim yaklaşık 5 gündür iştahsız mamasını içerken çırpınarak içiyor o kadar istemiyor içmek daha önceden çok iştahlıydı sizin de başınıza geldi mi böyle bir durum ??
Deletedmom_14 Kbraltintas aynı ay aynı günlüğüz bende de var bitane😊söylediklerinizin aynısını yaşıyorum
Rumeysa_44 Kbraltintas Benimkide aynı emmiyo zorla ağlayarak tuturuyorum 4 ay atağı diyolar genelde 😊😊
esraeerdogann Kbraltintas sağ göğsümü almıyor zorla vermeye çalışıyorum başaramadım solu emiyor sadece tek göğüste yetmiyor bende sağıp veriyorum biberonda almıyor öğürüyor afedersin 🙄kaşık biberonla zorla veriyorum 4 ay 27 günlük çok zorlanıyorum artık 🥲
Tiredmother Kbraltintas tam 4 aylık olduk 3 gündür kafayı yicem resmen mamayı az yiyor bu yüzden her saat başı uyanıyor ağlıyor mama yerken bi kavga ediyo ağlıyor dersin bu çocuğun bi yeri kırıldı öyle ağlıyor
Kbraltintas esraeerdogann Allah Yardımcımız olsun hepimiz az beslenme durumu insanı çok üzüyo ödü kopuyo insanın bişey olucak diye çabuk geçer bu dönemleri inşAllah
Kbraltintas Bu arada bugün doktor ile görüştüm Enfamil polyvisol önerdi iştah açıcı multivitamin 6.aydan önce çoğu doktor vermiyor ama doktorum hiç bir sorun olmaz dedi
Eylem_serkan Kbraltintas 4 ay 17 günlük olduk çok iştahsız mamasını bitiren kız bitiremiyor diliyle itiyor yemek istemiyor uyumak istemiyor deli olucam ha bire ağlıo her şeye
birtutamsac Kbraltintas bebişlerimiz aynı gün doğmuş 🤗 bizim zaten hep iştahsızdı bu ara yememek için aşırı diretiyo 🤦🏻♀️