Minik_kusummm Kızlar oğlum 13 aylık ama hâlen gece uyanıyor iki biberon mama içiyor gece boyu nasl biraktirabilirm sadece acıkınca uyanıyor mamasını icip uyuyor tekrar
Balkupum2505 Minik_kusummm rüya beslenmesi yapın örneğin 90cc içiyosa 30cc ye dusurun azaltarak yani ben oyle biraktırdım doktorumuz sagolsun bu şekilde tüyo verdi birde emzik kullaniyosa emzigini verin uyanınca
Minik_kusummm Balkupum2505 emzik emmiyor cnm onu deniyim bir umarım bırakır bence acikip değil alışkanlık haline getirdi uyanmayi hep aynı saatte uyanıyor çünkü