Birbebekkkbircicek bir anda oldu herşey normalken be aşk sonda bi baktım sulanmış küçülmüş doktora gittim damla verdi toz falan girmiştir dedi bişey olmaz dedi var mı böyle olan😭😭😭
bilgemira Birbebekkkbircicek bisey yok canim göz nezlesi kizimda oldu o ayda anne sutunden sık geciyor
antikoalababy Birbebekkkbircicek ay nasılda bal ya maşallah 🧿 çok geçmiş olsun rabbim evlatlarımızı esirgesin
semaahmet Benim oglanida olmuştu damla vermisti geçmişti bı kaç güne cnm alerjik veya mikrop kapmış dedi doktorumuz bize
semaahmet Birbebekkkbircicek evet kuzum ki biz farketmeden doktor etti ozmn kontorl zamnida hemn bı damla verdi bı hafta kullandık üç aylıktı ozman gecmisti
Zeynepp24 Birbebekkkbircicek yavrum benimmm nazar değmişş sana maşallah subhanallahhh, normaldir yav geçer anne sütü çay serum fiz ve tobrased damla ben bu dördüyle geçirdim, çook geçmiş olsunn..
Birbebekkkbircicek Zeynepp24 hem de ne naZar çekmediği kalmadı yavrumun enfeksiyon kaptı döküntü oldu şimdi bu 😭
Birsenkerim Birbebekkkbircicek yaaa maşallah subhanallah ben senin yavrunu yerim. İnşallah iyileşir kuzucuk 😍 göz nezlesi olmuştur. Anne sütü iyi gelir diye duymuştum bende. Gerçi anne sütünün iyi gelmediği yer yok benim bebemde pişik olduğunda anne sütü sürerim ertesi güne iyi olur. Rabbim şifa versin bebişe
Dorukdamla Birbebekkkbircicek Rabbim safi ismiyle şifa versin kuzuya maşallah çok tatli😍bizdede oluyordu hatta çapaklanmasa çok oluyor masaj yap dedi doktor ama enfeksiyon varsa elinizi surmeyin sadece doktorun verdiği damla çok işe yarıyor sonra geçti çok şükür ⚘
Hvnannesi Birbebekkkbircicek bizde de olmuştu göz yaşı kanalı tıkalı ondan dedi doktor damla verdi 3 günde geçti korkmayın🥰
Birbebekkkbircicek Hvnannesi aynısını dedi doktor ağlıyordum odada 😂😂 n ile başlayan damla verdi anne dutu sıktın mı canım sen de
bebeksibiriyim Birbebekkkbircicek bizim olmuştu kaşla göz arasında gözlerini ovup parmağını sokuyordu gözü şişip akıyordu sadece göz temizleme suyu vermişti çapak olırsa bilgilendir demişti olmadı öyle bişeye benzettim uyku gelinfe göz kaşıma vs gibi 😊