aylaamayorgun evet bizim kokumuzla sakinlesmesi güzel, benim oglum da 11aylık aynı gece 252526 kere uyanır emmeden asla sakinlesip uyumaz ama ac olmadıgı halde midesini dolduruyor sırf geri uykuya dönebilmek icin. Gece beslenmesi eger kilo alımı iyiyse 6aydan sonra önerilmiyor. Hele bizimki gibi 1yasına gelmis bebeklere hic önerilmiyor reflü riski olusuyor ve gece ac olmadıgı halde tıka basa doydugu icin gündüz daha az yemek yiyor. Bel sırt agrısı, Uykusuzluk da cabası, hem biz hem bebekler uykusuz kalıyor uykuları bölünüyor sürekli bu da gelişimi icin iyi degil. 6aylık konusmak kolay daha yolun basındasınız. 1yıldır gece kesintisiz 3saat uyudugum sayılıdır.genelde saat bası uyanır oglum her seferinde de emer. Umarım bu raddeye gelmeden bıraktırmayı secersiniz, büyüyünce her sey daha zor🤷🏼♀️