Valla tam aradığım post. Kızım 14 ay 2 günlük sabah 8.30da uyandı 16 da yattı. 18.30da kalktı. Gündüz muhakkak 2 uyku yapardı. En fazla 4 saat uyanık kalırdı. Son 1 haftadır düzen altüst oldu. Herşeye bağırıyor, herşeye ağlıyor. Şaştım, kaldım. Sabahtan beri sabır çeke çeke baş ağrısından kırıldım. Atak desem ataktayiz ama biz ataklardan hiç çıkamıyoruz. 2 ayda sadece 1 hafta kızım sakin. Bitmiş durumdayım.