aayysseee valla ben kide oyleydi daha 10.günğnden doktor kolik dedi. Gazını cıkarsam da gazlı bebek 2bucuk ay sürdü. Her gün agladogo zamanlar hep sıcak havlu koydum cok krize girince kurutma makinesi acıp pıs pıs die kucagımda salladım. Ama mutlaka dik olarak yap yanı aglayıp krize girerse cocugu onunda dik seklde sakinleştir bunlar insallah kısa sürduruyor anı gwçiştiriyor