Esra43 o süreç baya zor oluyor tam hatrlamıyorum ama 9.5 10 aylık arası sanırm. 3 uyku fazla 2 uyku az geliyordu. Öncedeb 2 2.5 saatte uykusu gelirken 3 3.5 saat uyanık kalmaya başladı. Yani kendi ayarladı bu düzeni. Bebek sinyal veriyor ☺ bende arasını yavas yavas açarak 2 uykuya düşürdüm. Ve en geç 6da kalkmıs oluyor son uykusundan bazen 6.5 gece 9.5da da uyumus oluyor. Gece zaten sık uyanan çocugum oldugu için ona bsy diyemycem ama 2 uykudan bianda kesilmiyor zaten. Bazen 2 bazen 3 derken kendi uyum sağlıyor. Mesela bugun 7de kalktı ve ilk uykuyu az uyumuştu. 2. Uykudan 3.5 da kalktı ve suan aşırı uykusu geldi. Bende uyutuyorum simdi. Uyutmasam iyice yorulacak ve huysuzlasacak gece yine uyumyck ne olsa. Arada sırada böyle aksaklıklarda oluyor. Bu arada şuan 11 ay 8 günlüğüz