Cagancinar 34+5 te doğum yaptım iki gün oLdu sütüm hala yok sağıyorum çıkmıyor çok az damla damla bebeklerim küvezde benden süt bekliyorlar sezeryandan sonra nezaman sütünüz geldi ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun
zhrayca2001 Cagancinar ilk benimde damla damla geldi ne kadar doğru bilmem ama annem sürekli soğan yedirdi bana sütüm inmişti duşla birlikte işe yaradı güzel beslenin et tavuk bob bol su bide
eceozdemir1811 Cagancinar bnmde hastanede geliyordu ama az di sari olandı eve gelip duşa girdikten sonra birden inmişti
eceozdemir1811 Cagancinar bol bol üzüm hoşafı işin çok guzl sut yapıyordu rabbim biran önce bebeklerine kavuştursun ins 🥰
minmin-hanim Cagancinar Yapabilirsiniz ılık bir duş. Havlu ısıtıp göğsünüze koyun. Şifa olsun bebişlere.
senademirci Ben dut kurusunu kaynatıp suyunu içmiştim faydasını gördüğümü düşünüyorum deneyin isterseniz
Zdk İlk süt zaten damla damla gelir. Birden dolu dolu süt gelemez. Sağın ve ılık duş alın bol su tüketin artar merak etmeyin
Cagancinar Zdk sağıyorum hep iki üç damladan sonra yok gelmiyor bi türlü ılık duşta aldım ikinci gün bugün
Mimiii Cagancinar Sıcak su ve masaj benim öyle gelmişti sıcak suyun altında göğüslerime yumuşak hareketlerle masaj yapmıştım sütüm öyle indi, bir de moral lütfen sütüm gelmiyor diyip stres olma her şey kafada bitiyor
Cagancinar Mimiii stres yapmıyorum aslında neden gelmedi bilmiyorum ılık duşta aldım gelmiyor yani inatlaşıyor benimle resmen
Mimiii Cagancinar bu arada ilk zamanlar dolu dolu süt gelmesini beklemeyin ilk günler 10 ml süt içiyorlar her öğün,mideleri şu an kiraz kadar göğüsleriniz ihtiyaç kadarını üretecektir inşallah 🙏🏻
Zdk Cagancinar daha ikinci gün müüüü. Çok erkeenn çok yeni heyecan yapmayın gelir. 10 güne kadar gelebilir diyorlar doktorlar. Stres olmayın lütfen öncelikle sakin olun. Artacaktır elbet
Nalan96 Cagancinar aynı şey benim başıma da geldi hatta çok ağrı yaptı taş gibi oldu göğüslerim bebeğim de emmedi baştan ama ben sağdım Duş aldım sıcak tuttum hep sonra sağa sağa geldi çok şükür sizde öyle yapın yoksa mastit olursunuz
Cagancinar Zdk inşallah gelir stres yapmamaya çalışıyorum tabiki ama oğluşlarım benden süt beklediği için
Zdk Cagancinar evet sezeryanla bir ilgisi yok. Sezeryan oldum sütüm gelmiyor diye vicdan falan yapmayın ben de sezeryan oldum doğumdan çıkınca sütüm gelmişti. İnşallah artacaktır sağlıklı bir ömür diliyorum bebeklerinize❤️
Alisaaaaa Cagancinar sezaryenle alakası olduğunu düşünmüyorum bu durumun 1 yıl önce doğumum oldu sezaryenle aynı gün sütüm geldi. Siz stres yapmayın bol su için ve bol bol sağın
kayra_06 Cagancinar 2 hafta oldu doğum yapalı daha sütüm yok sıktıkça geliyor incir fln yemeye başladım bakalım inşallah gelir mama takviyesi veriyorum o olmasa bebeğim aç kalacak
Leylaa_ Cagancinar benim 3 günden sonra gelmişti ilk doğum siz bol bol sağın gelecektir ilk zaman damla damla geliyor Allah şifa versin