btlkrnaz55 Kızlar ya dişim iltihaplandı yüzüm gözüm şiş doktor on tane iğne verdi antibiyotik verdi 2 tane ayrıdan ölüyorum ağrıdan şişliği geçtim ağzım parçalanıyo sanki doğum sancısı çekiyorum napsam geçer ölcem ya ağlıyorum 2 gündür
Annelik30 Benim de var bişiler şişmedi ama fena sızılamma vardı dişinol diye bişey var agrıyan yere sürüyosun kulak pamuguyla ama damagına değdirmemen gerekiyor cok iyi geliyo uyusuturuyo 1 haftadır iyiyim 25 tl civarı bence hemen alın