Habisoo34 https://resimyukle.io/r/Sw7izO0qdZ https://resimyukle.io/r/0lEJRkwDiV https://resimyukle.io/r/jPxQJkJZVT Yeğenim 4 yaşında iki gün önce grip gibi oldu doktor antibiyotik vermiş şimdide bunlardan çıktı sırtında bacaklarının bi kısmında felanda var bilgisi olan yazabilir mi tekrar doktora gitsinler mi çiçek felan mı çıkarıyo acaba
Yunusemreveannesi Habisoo34 doktora gitmelerinde fayda olucaktir canim daha net sonuc alinir egzama gibi degisik biseye benziyor cocuklarda grip agiz el sivilcelenme diye bi salgin varmis belkide ondan oalabilir
Dilanbozkurt Habisoo34 canım el ayak hastalığı bu döküntüler ondan oluyor şu an abimin çocukları hepsi bu durumda
deniz-toprak Habisoo34 el ayak hastalığı canm geçen hafta atlattık ama antibiyotik önermiyorlar bu hastalıkta
Habisoo34 Birbebekkkbircicek Bitmemiş eczaneye sormuş annesi doktora görünmenizde fayda var böyle bi salgın da var ortalıkta demiş