Sinemello Hanımlar bebeğim 3 aylık damağı birkaç gündür beyaz. Mama meme ilerliyoruz.fikri olan var mı neden olduğuna dair?
EbrarBostanci-81 Sinemello benim bebeğimin alt damağında da çıktı bir sürü süt incisi dedi sağlık ocağı karbonatlı suyla sil akıntı yapmadığı sürece sıkıntı yok takip et dedi. Siz ne yaptınız?
Sinemello kubrakurtaksoy yok değil dilde değil zaten damakta. Damakta pamukçum oluyor mu bilmiyorum ama?
Sinemello EbrarBostanci-81 bizimki 1-2 gün içinde geçti. Doktoru ellerini emdiği için derideki yağlar damakta birikiyor , biraz kalıp geçiyorsa dert değil dedi. herhangi birşey kullanmadık.
__Mvs__ Sinemello merhaba benimde bebeğim 4 aylık ellerini emiyor damagında üç tane beyaz sivilce gibi seyler çıktı sizinde öylemiydi
Sinemello fairytaleofthestars ellerini emdiği için yüzeydeki yağlar beyazlaştırmış geçerse hemen sorun yok demişti geçti 2 gün sonra