Merakligibi Kafayı yicem yanlızlıkdan . İnsan bi tane yakınımda arkadasım olsun dıye dua edermi hiç :(( yeni evlendim kimsem yok burda 😢
NurayKaan Merakligibi ben kendim ümraniye esenevler ama babamların evi metrogarden avm ye çok yakın sık sık oralardayım 🤗
marscicegi Merakligibi evett biraz oyle ,cakmaktan öncede Çekmeköy de oturdum sakin yerlerinde ,oyuzden şuan çakmak fazla gürültülü ve kalabalık geliyor ,biyandan merkezi olması da güzel ama :)
Merakligibi marscicegi Merkez olması iyi tabi benım yakımımda bakkal bile yok bin km ötede a101 var o kadar metro gardene gitmeye de üşeniyorum sürekli
marscicegi Merakligibi Siz benim oradaki evime yakın gibisiniz ,metrogardenda sürekli de bişey yapılmıyor yalnız basina ,market falan illaki olur ama okadar uzak mı