SemaaAcc Edaeda6425 çok norml sadece anne sütü alıyorsa 15hun yapmayabilir korkulcak hiç bisye yok ama mama alıyorsa onunda bı günü var diye bliyorm
Sumeyye89 Edaeda6425 anne sütü alıyorsa 10 15 gün normal ek gıda alıyorsa 6 gün mama yı bilmiyorum bende eğer çok rahatsızsa bebeğiniz onun için fitiller var
Zormama Benim bebegim de 3.haftadan itibaren haftada bir 8 gunde bir yapmaya basladi.. doktoru anne sutu oldugu icin normal oldugunu soyledi,kakasini yaptigi zaman da oyle kabiz degil macun kivaminda yapiyor ama yapana kadar cok rahatsiz ediyor onu..