Merhaba anneler ben 30 nisanda sezeryan ile ilk doğumumu yaptim. Ilk etapta bebek meme ucunu yakalatsmadi silikon gogus ucu ile hastanede bu sorunu hsllettik sma ben bebegi tutmsyi beceremedim daha dogrusu memeyi bebegin agzinda tutmayi beceremedim. Bir de ameliyat agrim cok fazlaydi gazim 2. Gunde cikti o da ilaclarla... ilk anda adapte olamadim bebegim sarilik oldu.. bolca emzkr dedi doktorumuz. Eve gelince sutumu sagmaya basladim saginca cogaldi sagdigimi siringayla vermeye basladim ayni zamanda emziriyordum. Fakat telasa kapildim sarilik olunca hizli olan ne ise ne onu hemen iyi edecekse onu yapmanin yollarina baktim. Hic mama vermedim. Fakat sorum şu, benim bebegim kendi aglayip meme isteyen bi bebek degil ben gece 2 ser saat arayla 3 alarm kuruyorum ben uyaniyorum ama onu uyandiramiyorum uyanmayinva agzini acmiyor meme ucum dudaklarinin arasinda kaliyor emmiyor.mesela 1 e alarm kurdugumda once iyice uyansin diye soyuyorum vucudunu siliyorum altini degisiyorum tam gozleri acik olunca zaten 2. Alarm calmis oluyor. Ya da 2
Alarma 20 fk falan kalmis oluyor. Sonra gazini cikar vs.. bu sefer uyumak ocin zaman kalmıyor. Kizim 2890 gr dogdu hastaneden ciktigimizda 2700 du..Hep boyle oluyor siz nasil yapoyorsunuz?? Ben artik sutumu sagip biberonla vermeye basladim. Cunku emmesi cok yavas ve emet emmez 10 dk da gozleti kapanıyor uyuuoor...