Merhaba arkadaslar
İkiz bebek annesiyim doğumdan 15 gün sonra vucudum kırmızı kabarcıklar oldu çok kaşınıyodu doktora gıttım losyon verdi sürdüm zar zor geçti .
suan bebeklerim 2 aylık ve yine aynı sekilde kaşınıyorum kaşınan yerlerin kırmızı kabarcık oluyor.
Neden olur bu durumu yaşayan var mı ?