İlk bebeğim ve 25 günlüğüz henüz ilk 3 günde kilo kaybı hızlı olunca doktorumuz mama (30ml) başlattı 15. Günde hala hiç kilo almamıştı mama miktarını artırdık 60ml olarak 1 hafta sonra yaklaşık 300 gr alınca mama + meme şeklinde devam etmemi söyledi doktorum. Ama benim içim hiç rahat değil sütüm var emziriyorum ama neden yetmiyor bir türlü içime sinmiyor. Artırmak için çaylar bitkile filan tüketiyorum ama hala mama vermediğim emzirme sonrasında 1 saat sonra çok acıkmış oluyor bebeğim :( psikolojik olarak çökmek üzereyim lohusa depresyonuna direniyorum :( benzer durum yaşayan tecrübeli anneler bir yardım edin bana :)