ANNEBALIIII Sizin bebeğiniz 8 aylık muhtemelen çocuk doktoru bakar nasıl bakar bilemiyorum bize yenidoğan doktorları baktı hep 6 aydan sonra normal muayeneler başlıyor çünkü hiçbir fikrim yok.
Kızımın muayeneleri çok zordu yani her bebeğe yapıyorlar aynı uygulamayı.
Gözlerine damla damlatıp yarım saat kadar bekliyoruz sonra odaya alıyorlar mercek takılıyor her iki gözüne ve ince uzun bir alet ile göz içi kontrol ediliyor.
Bebekler korkup ya da canları yandığı için ağlıyor malesef 😔😔