Kızım 22 aylık ve 9 haftalık hamileyim artık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum ama ne denediysem başarılı olamadım nasıl bırakıcak bilmiyorum şimdi ailemin yanına geldim kardeşlerim falan oyalarlar diye gündüzleri evet bir şekilde oyalanıyor ama geceleri bir ağlama krizine giriyor ne yapsak susturamıyoruz mecbur veriyorum öyle sakinleşiyor biberon vs de hiç tutmadı çok zorlanıyorum ve yemek te yemiyor aç kaldığı halde midesi küçük kalıcak diye endişeliyorum tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var . Bu arada salça sürüyorum gündüzleri böğ diyip gidiyor istemiyor sabır taşıda denedim ama yok fayda vermedi 😞