zeyneparica Merhaba 24 temmuzda normal doğum yaptım. Kanamam 3 hafta önce kesilmişti. Bugün tekrar kanamam başladı hafif ağrım var regl olmuş olabilir miyim? Değerli görüşleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.
Asafeymeninannesiii zeyneparica Kimi doğumdan sonra aylarca regl olmazken kimi ise 1-2 ay sonra olur. Ben 1 ay sonra regl olanlar arasındaydım 😊
Megututu zeyneparica benimde kırkım çıkar çıkmaz kanamam oldu regl gibi ama ondan sonra hiç olmadı 3 aylığız
Elem27 Asafeymeninannesiii Bnde 13 temmuzda Doğum yaptım 15 Eylül’de oldum regl ama bugün kesildim sizde reglmı
ikibebeli Regl olmuş olabilirsiniz Bende 27 temmuzda dogum yaptım 42. Günde regl oldum ilk başta leke şeklinde geldi 1 gün sonra kanamaya döndü.