Minikmucizemmmmmm Merhaba güzel anneler 8 aylık kızım 2 haftadır pişik sudocrem fito krem kullanıyorum fayda etmiyor ıslak mendil kullanmayı bıraktım ıslak bezle silip zeytinyağı sürüyorum fayda etmiyor kesin çözüm ne önerirsiniz acaba
Minikpandailay Minikmucizemmmmmm Havalandırin bol bol Bepanthol iyi gelmiyor mu ? Her alt alışta ılık suyla temizle güzelce kurula çok kötü oluyor pişik biliyorum 😐
neslihan-87 Minikmucizemmmmmm Trosdy kullanıyorum ben bebeğime sadece pişik olduğu zaman çok iyi geliyor isterseniz birde onu deneyin
Sumeyye89 Minikmucizemmmmmm lavanta yağını suda incelt onu sür birde sarı işık tut pişikli bölgeye canım bol bol havalandır krem bile sürsen vücut emeden bezini bağlama bebantel krem kullanıyorum ben birde ufak kızarıklık görsem sürerim her bezini aldığımda krem sürmem