PudingSeverAnne Dene bunu ağustos paketi bana çıkmıştı Bugün ptt den bana mesaj geldi kızlar sizede geldi mi ?..
Emirin_Annesi10 PudingSeverAnne bana gecikmeden dolayı özür dileriz diye msj gelmişti. Başkada gelen giden olmadı. XBiM kutusu da çıktı ama kaçırdım zaten😭
Domino PudingSeverAnne Bana 2 gün önce geldi. ama hesabıma girdiğimde “kutunuz hazırlanıyor” diyo. yorum da yapamıyorum bu yüzden 🙄