melike5461 Merhaba kızlar 🌝 Doğumdan 4 ay sonra regl oldum şuan ikinciye olmam lazım ama 2 gün geçti. Siz düzenli oldunuzmu yoksa normal mi böyle olması ?
AlpBeyinAnasi melike5461 Doğumdan 7ay sonra oldu, şimdi bende de 5 gün geçiyor, test yaptım negatif. Aslında bebek istiyoruz o yüzden korunmayı bıraktık ama düzensizlik zaten oluyor o yüzden pek telaş etmedim ben. Ayrıca benim hep gecikmelerim oluyordu eskiden de