efemom bende panik atak var, aynı belirtileri yaşıyorum hamileyken de, doğum yapınca da gittim kalpte bir sıkıntı yok. Panik ayaktan kaynaklanıyor. Hamileyken Bayrampaşa devlet hastanesinde gitmiştim kardiyolojiye iyi bir doktordu ama adını hatırlamıyorum