Deletedmom115 Sibel52 normal değil ateşi var üstünü inceltin banyo yaptırın calpol verin geçmezse hemen doktora gidin
Gizemmyigit Sibel52 38.5 olunca şurup verebilirsiniz. İnce zıbınla dursun üstünü örtmeyin koltuk altlarına ılık su ile ıslatılmış mendil koyun
Ilkem0909 Sibel52 aşı falan mi oldu pek korkulacak bi derece değil ama yine de tedbirli olmak lazım bir ölçekten daha az ilaç verebilirsiniz
Sibel52 Deletedmom115 ustunu inceltim sadece sifir kollu var uzerinde baska birsey yok o dediginiz suruptan da var ama iburamin diye bi surup var ates ve grip icin ondan verdim
Sibel52 Ilkem0909 yok hayir normalde asisi vardi 1 gece hastanede kaldik ilaclari vardi o yuzdn asi yapilmadi p.tesi asisi var
Deletedmom115 Sibel52 O şurubu bilmiyorum ama ateş düşürücüyse tamam geçer inşallah geçmezse gidin muhakkak
Deletedmom115 Sibel52 Sirke ateş düşürmez geçirir gibi yapar ama daha fazla ateş yapar silme sirkeli suyla
Sibel52 Deletedmom115 ins gecer surubunu verdim bekliyrm simdi yarim saat gecsin yine olccem olmazsa goturcem