Benimde 3 gun önce burun içim yandı, geniz akıntısı basladı. Hapsurdum. Öksürük yoktu. Ve burnum da tıkalı değildi aslında ama cok fazla hapsurdum ve burnum aktı. Test vermeyi dusndm 2 doz asım vardı. Sağlık ocağındaki doktormz korona değilsinz gibi duruyor dedi. Ben yine de tedbiren dikkat ettm. Ihlamur içtim. Nezle. 3.gunun sonunda gecti. Bu ara nezle salgını da varmıs.