Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce göğsümden apse boşaltıldı. 1 hafta içindeki hortumdan iltihap aktı. 1 hafta daha emzirme dedi doktor. Yara açıktı çünkü içinde kalan iltihap boşalsın diye. Bu zaman aralığında hep sağ göğsümü emzirdim. Sol göğsümü de sağdım. Sağmadan bile sür akıyordu zaten ucu çatlak olduğu için. Tam yara iyileşti artık derken sol göğsümde süt azaldı sağda da arttı 🤦🏻♀️ Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı acaba ?