cekoslavakporseleni Merhaba hanımlar, bebeğim 8 aylık olmak üzere. Her zaman değil ama bazen uyurken yumruklarını sıktığını fark ediyorum. Bu durumu yaşayan başka bebekler var mı normal mi değil mi merak ediyorum.
cekoslavakporseleni Melekk_0720 çok teşekkür ederim canım vallahi kafama takar oldum 😢 gündüz normal hiçbir şeyi yok ama uyurken bazen sıkıyor. Gerçi ben de sıkarım ama 🙈 evlat olunca işte acaba bir şey mi var diyor insan Allah esirgesin 🤲🏻
Melekk_0720 cekoslavakporseleni yok yok bende buyukte korkmjstum sonra tum yasitlarinin kapattigini gorunce rahatlamistim