Beril3433 9 aylik bebegim var uyku rutinleri denedim, gunduz aktivitelerini yaptiriyorum ancak saati geldiginde uyuyor ama o kadar sık uyaniyor ki, neler yaptiniz bu surecte?
3MelekAnnesi3 Beril3433 emmek için mi kalkıyor genelde emen bebekler sık uyanıyo alıskanlık edindiği için o yüzden gece beslenmesini kesin beklenti olmadıgı için kalkmıcaktır
Beril3433 Deletedmom5284 evet emiyor ancak gecede 8-9 defa uyanmasi da normal olmadigini okuyorum devamli. Uyku beslenmesi yapsa yalnizca anlayacagim
010120210003 Aynı dert bizde de var mama yiyoruz ama aç olmadığı halde uyanıyor napcamı şaşırdım bende artık sürekli neden uyanır ? Bir de gece mama yiyoruz sadece onu da nasıl kesicem bilmiyorum 🤷♀️ 8 ay 20 günlüğüz
Maviskizimm Beril3433 gece beslenmesi varsa ondan olabilir.ben gece beslenmesini kesince uyku yüzü gördüm perişan haldeydim
Beril3433 Maviskizimm nasil kesebildiniz? Memesiz ortaligi ayaga kaldiriyor, hatta krize giriyor meme olmadan sakinlestiremiyorum. Bir de psikologum ve kendi psikolojim uykusuzluktan bozukdu 😒
Maviskizimm efsun0_0 Beril3433 artık canıma tak etmişti benim de uykusuzluk gece 10 kez falan uyanıyodu meme için ağzında tutuyodu emmese bile.birden kestim geceyi.uyandığında kucağıma aşıp pışpışladım su içirdim geri yatırdım 3 gecede tamamen rahata erdik artık deliksiz uyuyor
lalbg Beril3433 sabah ağladım ya… gece 4:30 da kalkıp oturdu kızım baba baba diye geçmiş babasının başına bağırıyo🤦🏻♀️ Ya sabır dedim komşular uyancak sonra ne yaptıysam olmadı 6:30 ‘da anca uyudu. Zaten saat başı uyanıyo. 8:00 de komple kalktık sonra:) bence bana garezi var benim uyumama gıcık oluyo anladım artık😂
Beril3433 lalbg lalbg dis cikarmis miydi? Benimkinin disleri patladi dedim ki rahat ederim, daha kotu oldu. Bir de uykusunda emekleme olayi cikti basimiza. Bir bakiyorum kameradan benimki kalkmis yatakta emekliyor uykusunda. Yurumeye baslayinca da uyur gezer olacak sanirim 😂
lalbg Beril3433 6. ayda alt iki diş çıktı. Şimdi üstten 3 tane geliyo. Ama diş olmasa atak oluyo, atak olmasa canı istemiyo. Ben pes ettim 😂