Teşekkür ederim cevaplarınız için🌹
Med Bende oğlan için bakıyorum
Batigun Hemen bakıyorum
Honki_Ponki Ayy çok güzel çook şıkk elbise.
Ama benim bebegim oğlan.Bakıyorum bulamıyorum bi türlü
Merve-miray Baktım canım.Çok güzel elbise.
Ama benimki oğlan bulamıyorum bişiyler