Enise25 Hanimlar sezeryan ile dogum yaptım sütüm tam olarak gelmiyor yemem içmem çok iyi ama sütumun biraz artmasını istiyorum hangi içecekleri önerirsiniz şuan humana emziren anne icecegini kullaniyorum
Linamommg Enise25 evet onu kullan bırde emzırme danısmanı dılruba hanımla mesajlas cayları etkılıymıs ıstahramda var yazabılırsın rezenede ıyıymıs cok su ıc
Brcdrnlila Enise25 süt attırıcı humana dışında benim eczaneden aldığım ürünler çok işe yaradı pregnacare ve adını hatırlamadığım bir ürün daha var dışardayım,balık yağı falan kefir,süt.incir özellikle baya işe yarıyor
Lulemom Enise25 rezene ısırgan ve kimyon tohumu. Birer çay kaşığı olarak demle. Günde iki fincan iç. Bide dereotu ye. Ben sadece bunları yapıyorum. Mamayı bıraktık sadece anne sütü ile devam ediyoruz