Merhabalar oğlumda yaklaşık üçüncü ayından beri kum var bezlerini dolu alamıyorum doktor sadece su verebileceğimi başka bir şey yapamayacağımızı söyledi ancak bebeğim bazı geceleri sancılanıyor gündüzde aynı şekilde huzursuz benim gibi aynı sorunları yaşayan anneler var mı aramızda neler yapıyorsunuz acaba ?