Eşim yalnız çalışıyor, bebeğim çok küçük olduğu için ben çalışamıyorum şu an da ama tek maaşta asla yetmiyor, geçinemiyoruz.
Eşim kara kara ay sonunu nasıl çıkarırım diye düşünüyor.
El becerim pek yoktur, evde ne iş yapabilirim, yapsam bir şeyler nasıl satarım? En azından bebeğimin ihtiyaçlarını karşılayabilecek kadar kazansam yeter. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?