Merhaba güzel anneler. Kızım 10,5 aylık tek başına bırakamıyorum odada iki dk kalsa gözyaşlarila ağlıyor 🤦🏻♀️ bazen yanında dursamda kucak istiyor is yapamaz oldum mama sandalyesinde de durmuyor.ne yapacağımı şaşırdım. On gün sonra babamizda gidiyor baş başa kalcaz gözüm korkar oldu herhangi bir öneriniz var mi. Şimdiden teşekkür ederim 😊🤗