Anneumudu Merhaba,oğlumu 2 gün önce sünnet ettirdik cem beye.Çok yoğundu,öncesinde muayene edip süreçle ilgili bilgi vermedi.Hastane sürecimiz sizinki gibi oldu.Sünnetten sonra pipinin etrafında küçük bir sargı bezi vardı,bugün düştü.Pipisinde dikişe benzer ince ipler gördüm ve şaşırdım.Çünkü işlemin dikişsiz olacağını sanıyordum.Merak ettim sizin de bu şekilde miydi?