Merhaba hanımlar, 6. Aya giricez şuan yürüteç kullanmıyoruz tabi 8 aya gelirken kullanmak istiyorum 6. Ayda hoppala alsam mı alan varmı aranızda fikir için yazıyorum çok kararsız kalıyorum ne kadar biner maksat oynasın etsin evde ikimiz oluyoruz iş yaparken telefondan şarkı açıyorum sevimli dostlar 🤭 ama çok zararlı biliyorum hatta izliyor biraz uzağa koyuyorum ama mecburum kimseye bırakamıyorum çünkü neyse yani izleten varmı aranizda onuda katalim soruya 😊😊😊neyse hoppalada biri diyor zıplaya zıplaya kusar bilmem ne biri diyor salıncak al hem yaza da kapının önünde sallanır vs. Çok kararsız kaldım 🤗