Merhaba hanımlar. Oğlumda yaklaşık 10 aydır ensesinde top gibi şişlik var. Kontrole gittiğimiz doktor önemli değil demişti. Geçen devlet hastanesine gittik ve ultrason istedi. 3 ayda bir ultrason çektireceksiniz dedi. Damar şişlik de olabilir başka bir şey de olabilir dendi. İnşallah ciddi bir şey olmaz için şişti ağlamaktan. Çok korkuyorum.