Bebeğim akşam 20.00de uykuya geçer tüm kış nerdeyse bu düzende ilerledik gibi. 7 aylık bu arada.ama günler uzadıkça sabah kalkma süresi daha erkene iniyor. Önceden 6.30du sonra 6 oldu sonra 5.45 bugün 5.30 😳 odayı da loş yapıyorum hani etkilenmesin diye siyah karartma falan kullanıyorum yine aynı. Tecrübeli olan anneler nasıl bi yol izlemeliyim 🤔🤷🏻♀️