Dilara61 Adetin düzene girmiş mı idi acaba hemen kaldın..birde emziriyor musun…ben normal doğum yaptım 6_7 aydan sonra adet oldum oda düzensiz günü gününe uymuyor ..şuan yine gecikti korkuyorum valla bende..oğlum da 15 aylık olacak çok haraketli bir çocuk buna zor yetiriyorum valla ikinci oluyorsa kafayı yerim gibi geliyor..😥