iremyy ikinci bebeğim olduğunda ilk üç ay “üçüncü bebek de olsun güzel duygular bunlar” diyordum.
Dördüncü aya bir girdik, jübilemi yaptım menopoza kadar kankayız diyorum eşime 😂
ilk bebeğim beni hiç üzmedi yormadı, 15 aylıkken kendi isteğimle hamile kalmıştım.
Sürpriz bebek olsaydı kesinlikle bunalıma girerdim bu kadar zorluğa :/