Melektskn benim çocuğum da dokuz aylık, ilk başladığımızda hiçbir şeye ağız açmadı oyunla vs ağzına soktuğum şeyleri öğürdü vs. Her gün bir şey denedim belki sever diye ama asla ağzını acmadiginda zorlamadim, şimdi artık yavaş yavaş yemeye başlıyor yani akranlarına göre belki az yiyor yine ama en azından ağzını açıyor, anne sütü aldığı için de sıkıntı yok siz de dert etmeyin. Benim çocuğum herkesin sevdiği muzu, yoğurdu bile hep öğürdü şimdi yoğurda alıştı ama muza hala ağzını açmıyor. Biraz zaman alacak ama alisacaklar, korkmayın.