6 aylık bebeğim memede uyumaya ve kucakta sallanarak uyumaya alışık ne yazık ki. Gündüzleri uyuduğunda yarım saat uyuyup sonra pat diye gözlerini açıyor emzirmesem ya da kucakta sallamasam geri uyumaz. Tüm günüm uyutmaya geçiyor. Geceleri de cabası. Her saat başı uyanıp meme istiyor ağzından çektiğim an uyanıp çığlığı basıyor. Çok yıprattı beni bu süreç. Onun için uyku eğitimi vermek istiyorum. 2 gündür yatır kaldır yöntemini demiyorum bana mısın demiyor çığlık çığlığa ağlaya Ağlaya bir hal oldu bu 2 gün daha çok yıprattı ikimiz. Nasıl yapacağım nasıl bir yöntem uygulamalıyım kafayı yemek üzereyim bana birşey önerir misiniz