Kızlar ben daha önce 12 haftada büyük bi kanama geçirmiştim sonra devam etti 24 haftalık erken doğum yapmıştım. 1 yıl sonra tekrar gebe kaldım 6. Haftadayım kahverengi leke geldi kanama alanı ultrasonda görülmedi ilaçlara başladı sizce korkutucu mu yoksa yerleşme kanaması olabilir mi