Allah korusun ya 3 aylık bebeğim eline çıngırak verdim içi boncuk olanmış ağzına götürüyor hemen. Bez almaya gittim geldiğinde çıngırak ağzındaydı çektim hemen. Çıngırak kapalı yeri biraz açılıyor gibi içim içimi yiyor anksiyetem tuttu. Ya boncuk boğazına kaç saydı veya açıldı mı kaçtı mı diye hemen çöpe attım çıngırağı. Bir şey olsa anlaşılır mıydı kötü düşünmek istemiyorum ana elimde değil kaygılarım arttı