Son zamanlarda çok fazla duyuyorum cinsiyet değişikliği konusunu kız diyip erkek erkek diyip kız çıkma ihtimalini aslında işin ehli Bir doktor olunca yanılma az olur diye düşünüyorum ama insan ikilemde kalıyor 😊 12. Haftada kız gibi ama emin değilim dedi doktorum 13 de gittim erkek bu dedi pipiyide gördüm dedi ama hareketli resim alamadım bir hafta sonra gel bklm yine dedi ama yüzde 85 erkek dedi iki üç gün sonra kanamam oldu farklı bı doktor vardı oda erkek dedi insan hevesleniyor birşeyler almak için sizce değişir mi 😊