Mihrimahimmmm Çok şiddetli baş agrim var 3 gün olcak gecmiyo çocuğu emziriyorm ztn huysuz bi bebek sadece mememde sakinlesiyo ve sadece parol içebildim doktora gittim serum takabildiler sadece başka çözümü yokmu yavruma Bakamiyorm ağrıdan 😭😭